Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

1.






10 σχόλια:

pandiony είπε...

stin a8ina ola ayta?

γιωργος είπε...

Ναι, pandiony, όλες από την Αθήνα και τα πέριξ. Θα ακολουθήσουν πολλές ακόμη...

Ανώνυμος είπε...

πολύ όμορφες!

γιωργος είπε...

Ηλιογράφε, το μόνο που έκανα ήταν να τα φωτογραφήσω. Αυτό το blog δημιουργήθηκε για να λειτουργήσει κυρίως σαν συλλογή μιας και πολλά από αυτά δεν κρατάνε πολύ στον χρόνο-είναι και η φύση τους τέτοια, πρόσκαιρη... ;)

Aura είπε...

Όμορφη η σκέψη σου και η εφαρμογή της!
Πανέμορφες..

γιωργος είπε...

Σε ευχαριστώ aura για την ενθάρρυνση. Εντελώς συμπτωματικά έμαθα σήμερα πως έχουν κυκλοφορήσει τρία βιβλία-λευκώματα με το ίδιο σκεπτικό. Σύντομα νέες παρουσιάσεις και πληροφορίες...με ή χωρίς ουσίες:)

pandiony είπε...

τι κάνεται ωρε καλά;
παιδιά ανοιξα ένα ΄΄room΄΄, με έχει φάει η έλειψη επικοινωνίας, περάστε να μου πήτε γνώμη
;οΡ

Ανώνυμος είπε...

φιλε στο μυαλο μου εισαι η στο μυαλο σου ειμαι καλη αρχη

γεια σου ρε αθηνα με τα ωραια σου..

γιωργος είπε...

pandiony, πέρασα μα δεν είδα κάτι ακατάλληλο...:)

Ανώνυμε, κάτι θα ξέρεις εσύ που δεν γνωρίζω εγώ...Σε ευχαριστώ. Οσο για τα ωραία της Αθήνας δεν είμαι τόσο βέβαιος αν και την λατρεύω...

pandiony είπε...

γεια σου Γιώργο, όλα θα γίνουν.. σε καμια βδομάδα τελιώνω τη δουλειά και θα έχω διακοπές για 5 μήνες.. ανεβαίνω Αθήναααααααααααα
σουπερ!!!!!
;οΡ